Է․ Զաքարյանը Սանկտ֊Պետերբուրգում ներկայացրել է ժամանակակից «Իլյա Մուրոմեց»֊ին11.10.2022
Նախօրեին Ռուսաստանի բեմական արվեստների պետական ինստիտուտի շրջանավարտ Էդգար Զաքարյանը Սանկտ֊Պետերբուրգում ներկայացրել է ռուսական հայտնի բիլինայի հերոս Իլյա Մուրոմեցի մասին իր բեմական պատկերացումները։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»֊ը՝ հղում անելով «oteatre.info»֊ին։
Հայտնի ռեժիսոր Անդրեյ Մագուչիի արվեստանոցի շրջանավարտ Էդգար Զաքարյանը իր գործնական հմտությունները մինչ այդ արտահայտել է պետերբուրգյան Մեծ դրամատիկական թատրոնում, որտեղ «Կուրսային աշխատանք» նախագծի շրջանականերում իրականացրել է «Սպիտակ գիշերներ» բեմադրությունը։ Դրանից հետո նա պատրաստել է վիրտուալ Minecraft-բեմադրություններ։ Որպես ռեժիսոր֊ասիստենտ Զաքարյանն աշխատել է մոսկվացի հայտնի ռեժիսոր Կոնստանտին Բոգոմոլովի մոտ՝ Բրոննայայի վրայի թատրոնում՝ «Համլետը in Moscow» բեմադրության վրա։
«Իլյա Մուրոմեց»֊ը Էդգար Զաքարյանը իրականացրել է պետերբուրգյան հայտնի «ՇՈՒՄ» կաբարեում։
Զաքարյանի բեմական այս ընթերցումը ռուսական հին իրապատման (բիլինայի) մեկնաբանությունն է տեղափոխած մեր օրեր։
Ի;յան, որը չի կարողանում քայլել, այժմ փոքրիկ քաղաքի մի «սովորական տղա է»։ Նա իր ժամանակի մեծ մասն անցկացնում է տանը՝ հեռուստացույցի առջև։ Նրան, ինչպես և հին ռուսական հսկային, սպասում են խոստացված բուժումը, ճանապարհորդությունները, հանիպումները տարբեր կերպարների հետ և, իհարկե, գոտեմարտերը։
Զաքարյանը, այդ ամենով հանդերձ, իր բեմադրության մեջ պահպանել է բիլինայի պատումային կառուցվածքի սկզբունքները։
Բեմադրությունը ստեղծվել է «ձեռքի տակ եղած միջոցներով»։ Որոշիչը սրահում արված բեմադրության ստեղծված մթնոլորտն է։
Հանդիսատեսը հանդիպում է պատումի ժամանակակից տարբերակին, որի մեջ սև հումորը ունի անկյունաքարային նշանակություն, ծաղրանկարային դիմակները հասցված են գրոտեսկի աստիճանի, իսկ հանդիսատեսը դառնում է ներկայացման լիարժեք մասնակիցը․․․
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի:
Հայտնի ռեժիսոր Անդրեյ Մագուչիի արվեստանոցի շրջանավարտ Էդգար Զաքարյանը իր գործնական հմտությունները մինչ այդ արտահայտել է պետերբուրգյան Մեծ դրամատիկական թատրոնում, որտեղ «Կուրսային աշխատանք» նախագծի շրջանականերում իրականացրել է «Սպիտակ գիշերներ» բեմադրությունը։ Դրանից հետո նա պատրաստել է վիրտուալ Minecraft-բեմադրություններ։ Որպես ռեժիսոր֊ասիստենտ Զաքարյանն աշխատել է մոսկվացի հայտնի ռեժիսոր Կոնստանտին Բոգոմոլովի մոտ՝ Բրոննայայի վրայի թատրոնում՝ «Համլետը in Moscow» բեմադրության վրա։
«Իլյա Մուրոմեց»֊ը Էդգար Զաքարյանը իրականացրել է պետերբուրգյան հայտնի «ՇՈՒՄ» կաբարեում։
Զաքարյանի բեմական այս ընթերցումը ռուսական հին իրապատման (բիլինայի) մեկնաբանությունն է տեղափոխած մեր օրեր։
Ի;յան, որը չի կարողանում քայլել, այժմ փոքրիկ քաղաքի մի «սովորական տղա է»։ Նա իր ժամանակի մեծ մասն անցկացնում է տանը՝ հեռուստացույցի առջև։ Նրան, ինչպես և հին ռուսական հսկային, սպասում են խոստացված բուժումը, ճանապարհորդությունները, հանիպումները տարբեր կերպարների հետ և, իհարկե, գոտեմարտերը։
Զաքարյանը, այդ ամենով հանդերձ, իր բեմադրության մեջ պահպանել է բիլինայի պատումային կառուցվածքի սկզբունքները։
Բեմադրությունը ստեղծվել է «ձեռքի տակ եղած միջոցներով»։ Որոշիչը սրահում արված բեմադրության ստեղծված մթնոլորտն է։
Հանդիսատեսը հանդիպում է պատումի ժամանակակից տարբերակին, որի մեջ սև հումորը ունի անկյունաքարային նշանակություն, ծաղրանկարային դիմակները հասցված են գրոտեսկի աստիճանի, իսկ հանդիսատեսը դառնում է ներկայացման լիարժեք մասնակիցը․․․
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի: