Ստանիսլավսկու տուն֊թանգարանի 2023թ․֊ի առաջին մասշտաբային միջոցառումը․․․12.21.2022
Մոսկվայի Ստանիսլավսկու թուն֊թանգարանի 2023թ․֊ի հետամանորյա առաջին խոշոր միջոցառումը նվիրվել է հունվարի 29֊ին՝ Անտոն Չեխովի ծննդյան օրվան։ Այստեղ հունարի 14-ին կներկայացվի «Երկու կատակ մեկ գործողությամբ» բեմադրությունը։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»֊ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»֊ին։
Հանդիսատեսները կդառնան բնավորությունների երկու վառ և զգացմունքային կատակերգությունների մասնակիցներ։ Դրանցից յուրաքանչյուրը ինքը հեղինակն անվանել է «Կատակ մեկ գործողությամբ»։ «Դերասանական» ներկայացում , որտեղ նվազագույնի են հասցված դեկորացիաները և ռեկվիզիտը։
Ոչինչ չպետք է շեղի հանդիսատեսի ուշադրությունը բնավորությունների պոռթքումներից և կերպարների հոգու շարժումներից, տեղի ունեցող փոփոխություններից ու իրադարձություններից, որոնք հերոսներին ուղեկցում են դեպի «երջանիկ» հանգուցալուծման։
Առաջին պատկերը ներկայացնում է «Արջը» պիեսը, որտեղ հերոսները սպասում են սիրո, իրենց թույլ են զգում առանց դրա և այդ զգացմունքի փնտրտուքներում մեծերն անգամ իրենց պահում են ինչպես երեխաներ։ Նրանք անկեղծ և հուզիչ միամտության և միմյանց խորամանկելու ցանկության մեջ բացահայտում են իրենց իրական հոգին։
Երկրորդ պատկերը պատրաստվել է ըստ «Առաջարկություն» պիեսի։ Սա պարզապես բնավորությունների կամ իրավիճակների կատակերգություն չէ; Դա նաև բոլորովին կատակ չէ, այլ, ամենայն հավանականությամբ, ողբերգական ֆարս, քանի որ այնքան հրեշավոր են հերոսների հայացքները, ձգտումները, հետաքրքրությունները և բնավորությունները։ Չեխովը պիեսում ի հայտ է բերել այն, ինչն ամենից շատ ատում էր հենց ինքը՝ սիրո բացակայություն և գռեհիկություն։
Մոսկվայի Ստանիսլավսկու թուն֊թանգարանի 2023թ․֊ի հետամանորյա առաջին խոշոր միջոցառումը նվիրվել է հունվարի 29֊ին՝ Անտոն Չեխովի ծննդյան օրվան։ Այստեղ հունարի 14-ին կներկայացվի «Երկու կատակ մեկ գործողությամբ» բեմադրությունը։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»֊ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»֊ին։
Հանդիսատեսները կդառնան բնավորությունների երկու վառ և զգացմունքային կատակերգությունների մասնակիցներ։ Դրանցից յուրաքանչյուրը ինքը հեղինակն անվանել է «Կատակ մեկ գործողությամբ»։ «Դերասանական» ներկայացում , որտեղ նվազագույնի են հասցված դեկորացիաները և ռեկվիզիտը։
Ոչինչ չպետք է շեղի հանդիսատեսի ուշադրությունը բնավորությունների պոռթքումներից և կերպարների հոգու շարժումներից, տեղի ունեցող փոփոխություններից ու իրադարձություններից, որոնք հերոսներին ուղեկցում են դեպի «երջանիկ» հանգուցալուծման։
Առաջին պատկերը ներկայացնում է «Արջը» պիեսը, որտեղ հերոսները սպասում են սիրո, իրենց թույլ են զգում առանց դրա և այդ զգացմունքի փնտրտուքներում մեծերն անգամ իրենց պահում են ինչպես երեխաներ։ Նրանք անկեղծ և հուզիչ միամտության և միմյանց խորամանկելու ցանկության մեջ բացահայտում են իրենց իրական հոգին։
Երկրորդ պատկերը պատրաստվել է ըստ «Առաջարկություն» պիեսի։ Սա պարզապես բնավորությունների կամ իրավիճակների կատակերգություն չէ; Դա նաև բոլորովին կատակ չէ, այլ, ամենայն հավանականությամբ, ողբերգական ֆարս, քանի որ այնքան հրեշավոր են հերոսների հայացքները, ձգտումները, հետաքրքրությունները և բնավորությունները։ Չեխովը պիեսում ի հայտ է բերել այն, ինչն ամենից շատ ատում էր հենց ինքը՝ սիրո բացակայություն և գռեհիկություն։