Ներքին և արտաքին էմիգրացիայի հիմնախնդիրները ըստ «Տեատր․doc»֊ի03.29.2023
«Երկնագույն փականագործը» այսպես է կոչվում բեմադրությունը, որի պրեմիերան առաջիկայում իր հանդիսատեսին կներկայացնի Մոսկվայի «Տեատր․doc» մասնավոր թատրոնը։ Այն ժամանակակից ռուսաստանցի դրամատուրգ Միխայիլ Դունենկովի «Ես, ինչպես Ալիսան, այլևս չեմ զարմանում» պիեսի հիման վրա պատրաստել է ռեժիսոր Ռուսլան Մալիկովը։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»֊ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»֊ին։
Թեև այս պիեսը գրվել է 2006թ․֊ին, այնուամենայնիվ, բարձրացնում է հարցեր, որոնք 2023թ․֊ին դադարել են հռետորական լինելուց։ Այն շոշափում է էմիգրացիայի թեման։ Ընդ որում, խոսքը մարդու ներքին և արտաքին, այսինքն՝ աշխարհագրական էմիգրացիայի մասին է։
«Երկնագույն փականագործի» գլխավոր հերոսը թողնում է ստեղծագործական մասնագիտությունը և գնում գործարան, այսինքն «դեպի ժողովուրդը», որպեսզի խորասուզվի «սովորական մարդկանց» իրական կյանքի մեջ և շեղվի իմաստների բարդությունից։ Սակայն, պարզվում է, որ նաև այստեղ, անծայրածիր արտադրամասերում և հոգնատանջ աշխատանքում, ամեն բան չէ,այնքան պարզ։
«Գործարանային արտադրամասի բնակիչները, պարզվում է, որ հանելուկային են և լակոնիկ, ինչպես ճապոնական հոքուն։ Ոչ սթափ փականագործների շարժումները և առոգանությունը հիշեցնում են Քաբուկի թատրոնի ռիթմերը»,֊ նշել են թատրոնում և ընդգծել, որ «Բարու և Չարի պայքարը մութ սենյակում» ճապոանական թատերախմբի ներկայացմամբ, այս դեպքում ներկայացվում է նոր իմաստով։
Նշենք, որ այս ներկայացման պրեմիերան նախատեսված է ապրիլի 1֊ին՝ «Տեատր․doc»֊ի համահիմնադիր, գեղարվեստական ղեկավար, դրամատուրգ և ռեժիսոր Միխայիլ Ուգարովի հիշատակի օրը և «DOC֊ը կղզու վրա» թատերական հարթակում հանդես գալու վերջին օրը՝ ապրիլի 26 ֊ին։
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի
«Երկնագույն փականագործը» այսպես է կոչվում բեմադրությունը, որի պրեմիերան առաջիկայում իր հանդիսատեսին կներկայացնի Մոսկվայի «Տեատր․doc» մասնավոր թատրոնը։ Այն ժամանակակից ռուսաստանցի դրամատուրգ Միխայիլ Դունենկովի «Ես, ինչպես Ալիսան, այլևս չեմ զարմանում» պիեսի հիման վրա պատրաստել է ռեժիսոր Ռուսլան Մալիկովը։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»֊ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»֊ին։
Թեև այս պիեսը գրվել է 2006թ․֊ին, այնուամենայնիվ, բարձրացնում է հարցեր, որոնք 2023թ․֊ին դադարել են հռետորական լինելուց։ Այն շոշափում է էմիգրացիայի թեման։ Ընդ որում, խոսքը մարդու ներքին և արտաքին, այսինքն՝ աշխարհագրական էմիգրացիայի մասին է։
«Երկնագույն փականագործի» գլխավոր հերոսը թողնում է ստեղծագործական մասնագիտությունը և գնում գործարան, այսինքն «դեպի ժողովուրդը», որպեսզի խորասուզվի «սովորական մարդկանց» իրական կյանքի մեջ և շեղվի իմաստների բարդությունից։ Սակայն, պարզվում է, որ նաև այստեղ, անծայրածիր արտադրամասերում և հոգնատանջ աշխատանքում, ամեն բան չէ,այնքան պարզ։
«Գործարանային արտադրամասի բնակիչները, պարզվում է, որ հանելուկային են և լակոնիկ, ինչպես ճապոնական հոքուն։ Ոչ սթափ փականագործների շարժումները և առոգանությունը հիշեցնում են Քաբուկի թատրոնի ռիթմերը»,֊ նշել են թատրոնում և ընդգծել, որ «Բարու և Չարի պայքարը մութ սենյակում» ճապոանական թատերախմբի ներկայացմամբ, այս դեպքում ներկայացվում է նոր իմաստով։
Նշենք, որ այս ներկայացման պրեմիերան նախատեսված է ապրիլի 1֊ին՝ «Տեատր․doc»֊ի համահիմնադիր, գեղարվեստական ղեկավար, դրամատուրգ և ռեժիսոր Միխայիլ Ուգարովի հիշատակի օրը և «DOC֊ը կղզու վրա» թատերական հարթակում հանդես գալու վերջին օրը՝ ապրիլի 26 ֊ին։
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի