Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Ժամանակներ, երբ ըստ Կաֆկայի և Թալհայմերի մարդ կարող է մեղավոր լինել «քանի որ ողջ է»։

11.21.2023

Գերմանիայի հանրահայտ թատրոններից մեկում, Համբուրգի «Thalia Theater» թատրոնում, ռեժիսոր Միխայել Թալհայմերը ներկայացրել է Ֆրանց Կաֆկայի «Գործընթաց» վեպը թատրոնի ձևաչափով։ Այդ մասին տեղեկացնում է «Թագլուրը»՝ հղում անելով «oteatre.info»․

Ֆրանց Կաֆկայի մահից (1924թ․) գրեթե 100 տարի անց Թալհայմերը դիմել է ավստրիացի հանճարի կարևորագույն ստեղծագործություններից մեկին, որի տեքստի վրա հիմնական աշխատանքը հեղինակը կատարել է Առաջին համաշխարհային պատերազմի ժամանակ (1914-1915թթ․֊երին)։ Կաֆկան վեպը չի ավարտել։ Իսկ հետմահու առաջին, 1925թ․֊ի հրատարակությունը հիմնված է սևագրերի և գրառումների վրա։

Թատրոնի կայքը Թալհայմերի բեմադրության մասին գրում է, «Այստեղ ոչինչ նորմալ չէ, ոչինչ այլևս թեթև չէ։ Չնայած Յոզեֆ Կ․֊ի կյանքում ամեն ինչ ընթանում է իր հերթով, 30֊ամյակի օրը նրան ձերբակալում է հանելուկային գերատեսչությունը։ Նրա ամենօրյա կյանքը վերածվում իրավապահների և իշխանության ներկայացուցիչների հետ համագործակցության, նրա կյանքը լցվում է հանելուկային դեմքերով և Կ․֊ի մշտական սպասումներին և հույսերին հակադրվող և անհասկանալի տրամաբանության կազմակերպություններով։ Գիտակցումը վրա է հասնում բավականին ուշ և դատավճիռը աներկբա է․ Յոզեֆ Կ․֊ն մեղավոր է,որովհետև ողջ է»։

«Thalia Theater» թատրոնում համոզված են, որ Կաֆկայի վեպը այժմ կարող է դառնալ այն պահանջների յուրահատուկ հայելին, որն այսօրվա բարդ իրականության մեջ ներկայացնում է սովորական մարդուն, վերաբերում է գոյաբանական կոնֆլիկտներին, և որոնք կապված են հակասական և ճնշող իրականության մեջ անհատական պատասխանատվության հետ։

Ասենք, որ «Գործընթաց»֊ն անվանի ռեժիսոր Միխայել Թալհայմերի համար «կաֆկայական» աշխարհն անդրադարձնելու առաջին փորձն էր։






Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի


    Մշակույթը նվիրյալի գործ է, իսկ մշակույթի նվաճումներին հանրությանը ծանոթացնելը քաղաքացիական պարտք: Թղթակցեք «Թագլուր» կայքին;

    Հեռ.: 099.31.74.60
    էլ. Փոստ: taglur@yahoo.com

    Դիտվել է 86 անգամ