Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Ալեքսեյ Կարենինի կյանքի մետամորֆոզները Նյու֊Յորքում

07.03.2024


Բրեդվեյում կրկին անդրադարձել են Լև Տոլստոյի նշանավոր «Աննա Կարենինային։ Առաջին անգամ այն որպես մյուզիքլ ներկայացվել է 1992թ․֊ին և արժանացել «Թոնի» մրցանակի՝ մի քանի անվանակարգերում։ 2019թ․֊ին՝ բեմադրվել է որպես կատակերգություն, որտեղ դերասանները կրքեր էին խաղում մարզահագուստներով՝ «Houk punk» ոճի երաժշտության ուղեկցությամբ։ Այդ մասին տեղեկացնում է «Թագլուրը»՝ հղումանելով «golosameriki.com»֊ին։

Նոր, երրորդ տարբերակում Ալեքսեյ Կարենինը միաժամանակ և ողբերգական է, և խղճուկ, և ծիծաղելի։ Նրա ինքնասիրահարվածությունը ընդգծվում է հագուստներով։ Թե ինչպիսի՞ն է նա՝ պետական գործիչ, բարեփոխիչ, կաղապարված մարդ, թե՞ լավ մարդ, որի բախտը պարզապես չի բերել կնոջ հարցում, ինքն իր մեջ պետք է որոշի հանդիսատեսը ;

Դասական վեպի այս յուրահատուկ ընթերցումը, որ վերնագրված է «Ալեքսեյ Ալեքսեևիչ», բեմադրվել է Կարենինի դերակատար Ռոման Ֆրեյդի նույնանուն պիեսի հիման վրա։ Նրա կարծիքով այն բոլոր մետամորֆոզները, որոնք տեղի են ունենում Ալեքսեյ Կարենինի կյանքում, նշանակալիորեն ավելի խորն ու նուրբ են, քան Աննայի, Վրոնսկու և մյուս կերպարներինը և միանգամայն ժամանակակից են։

Բեմադրությունը Նյու֊Յորքում ցուցադրվում է ռուսերեն լեզվով՝ պատերին անգլերեն սուբտիտրերով։






Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի


    Մշակույթը նվիրյալի գործ է, իսկ մշակույթի նվաճումներին հանրությանը ծանոթացնելը քաղաքացիական պարտք: Թղթակցեք «Թագլուր» կայքին;

    Հեռ.: 099.31.74.60
    էլ. Փոստ: taglur@yahoo.com

    Դիտվել է 18 անգամ