Դեյվ Բրուբեկ -10012.07.2020
Դեկտեմբերի 6-ը ամերիկյան երաժտական մշակույթի խոշորագույն ներկայացուցիչներից մեկի՝ Դեյվ Բրուբեկի ծնդյան օրն էր: Լրացավ ջազմենի ծննդյան 100-ամյակը:
Նա հայտնի դարձավ 50-ական թվականներին և որպես դրա առհավատչյա հանդիսացավ հեղինակավոր «Time» հանդիսի կազմին 1954թ.-ին հայտնված նրա լուսանկարը: Սա կարելի է համարել ամերիկյան երաժշտական հանրության կողմից սիրո առաջին դրսևորումը: Նշենք, որ դրանից առաջ այս նշանավոր պարբերականն իր կազմին տպագրել էր ջազի միայն մեկ ներկայացուցչի՝ Լուի Արմսթրոնգի նկարը:
Բրուբեկի երաժշտությունը, որ հաճախ անվանում են «cool jazz» մի կողմից հենվում է Բախի երաժշտության, մյուս կողմից բացարձակ նոր ռիթմերի վրա: Շատ մասնագետների կարծիքով այդպիսի ռիթմեր մինչև Բրուբեկը, դեռ ոչ մի երաժիշտ չէր օգտագործել:
Այդ ռիթմերը նրա մեջ էին մտել մանկությունից, երբ գրեթե դասական կովբոյ հոր հետ սուրում էր ձիով՝ հորից ոչ պակաս հմտությամբ: Իսկ հետո այդ սլացքը, որպես «cool jazz» տեղափոխվեց երաժշտական տիրույթներ...
Դեկտեմբերի 6-ը ամերիկյան երաժտական մշակույթի խոշորագույն ներկայացուցիչներից մեկի՝ Դեյվ Բրուբեկի ծնդյան օրն էր: Լրացավ ջազմենի ծննդյան 100-ամյակը:
Նա հայտնի դարձավ 50-ական թվականներին և որպես դրա առհավատչյա հանդիսացավ հեղինակավոր «Time» հանդիսի կազմին 1954թ.-ին հայտնված նրա լուսանկարը: Սա կարելի է համարել ամերիկյան երաժշտական հանրության կողմից սիրո առաջին դրսևորումը: Նշենք, որ դրանից առաջ այս նշանավոր պարբերականն իր կազմին տպագրել էր ջազի միայն մեկ ներկայացուցչի՝ Լուի Արմսթրոնգի նկարը:
Բրուբեկի երաժշտությունը, որ հաճախ անվանում են «cool jazz» մի կողմից հենվում է Բախի երաժշտության, մյուս կողմից բացարձակ նոր ռիթմերի վրա: Շատ մասնագետների կարծիքով այդպիսի ռիթմեր մինչև Բրուբեկը, դեռ ոչ մի երաժիշտ չէր օգտագործել:
Այդ ռիթմերը նրա մեջ էին մտել մանկությունից, երբ գրեթե դասական կովբոյ հոր հետ սուրում էր ձիով՝ հորից ոչ պակաս հմտությամբ: Իսկ հետո այդ սլացքը, որպես «cool jazz» տեղափոխվեց երաժշտական տիրույթներ...