Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Ճանապարհը դժողքից դեպի դրախտ աստիճանաբար ապանյութականանում է

12.22.2015

Իտալական «No Gravity Dance Company» թատրոնը Մոսկվայի «Գելիկոն-օպերայի» բեմում ցուցադրել է խորեոգրաֆ Էմիլիանո Պելլիսարիի բեմականացրած «Տրիլոգիա» («Եռապատում») պարային ներկայացումը՝ ըստ Դանթե Ալիգերիի «Աստվածային կատակերգություն» պոեմի: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «helikon.ru»-ին:

Իտալական պարային թատերախումբը, որ իր անսովոր բեմադրություններով արդեն հայտնի է շատ երկրներում հանդես է գալիս ոչ դասական բալետի և ոչ էլ ժամանակակից պարերի ոճով: Խմբի ելույթներն ավելի շատ հիշեցնում են կիսաակրոբատիկական տեխնիկա: Իզուր չի, որ Էմիլիանո Պելլիսարիին հաճախ անվանում են մարդկային մարմինների ճարտարապետ: Նրա բեմադրությունները կառուցվում են պլաստիկայի և բարրոկոյի, ինչպես նաև հելլենիստական թատրոններում կրառված մեքենայացված հորինվածքների հիման վրա:

Ավելորդ չի նշել, որ բեմադրությունների ձևավորման մեջ համակարգչային էֆեկտներ, այսօր տարածված 3D տխնոլոգիաներ չեն օգտագործվում: Ամեն ինչ կառուցվում է մաքուր օպտիկական պատրանքների և աճպարարության վրա:

«Տրիլոգիա»-ն մեկ գործողությամբ բեմադրություն է, որը իտալացի ժամանակակից վարպետների տուրքն է իրենց մեծ հայրենակցի ու մտածողի 750 ամյակին,: Մոսկովյան հյուրախաղերն անցկացվում են այս հոբելյանի տոնակատարության շրջանակներում:

Տղամարդիկ և կանայք, երկրային և վերերկրային, մահկանացու և անմահ, ովքեր ներկայացված են «Աստվածային կատակերգություն» պոեմում, ընդամենը հիշողություններ են, տեսիլքներ, ցանկություններ, իդեաներ: Դրանք աննյութեղեն և անկշիռ հոգիներ են: Հենց այս մոտեցումն էլ դարձել է Պելլիսարիի բեմադրության մեկնակետը իր թռիչքների խորեոգրաֆիայի համար:

Հնագույն տեխնոլոգիական միջոցները և թատերական հրաշապատում- խաբկանքները պարողները, ակրոբատները և դերասանները կարողանում են մաս առ մաս ներկայացնել և ցուցադրել դանթեական համբառնման պատմությունը:

Ճանապարհը դժողքից դեպի դրախտ աստիճանաբար ապանյութականանում է: Ներկայացման սկզբում պոեմին և նրա հերոսներին արված ճանաչելի հղումները նվազելով դառնում են ավելի ոչ հստակ: Դրա փոխարեն առաջին պլան են գալիս դիտարժանությունը և հոգևոր ապրումները, որոնց օժանդակում է նաև երաժշտությունը:

Նշենք, որ ներկայացման վերջում երաժշտությունը նույնպես կորցնում է հզորությունը և անցնում էլեկտրոնային երաժշտության վաղանցիկ հնչողության:

Տեսանյութեր

Դիտվել է 985 անգամ
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325326327328329330331332333334335336337338339340341342343344345346347348349350351352353354355356357358359360361362363364365366367368369370371372373374375376377378379380381382383384385386387388389390391392393394395396397398399400401402403404405406407408409410411412413414415416417418419420421422423424425426427428429430431432433434435436437438439440441442443444445446447448449450451452453454455456457458459460461462463464465466467468469470471472473474475476477478479480481482483484485>>հաջորդ