Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Սաթի Սպիվակովան և Կոնստանտին Բոգոմոլովը ցուցադրում են մահվան ճշմարտությունը

03.09.2016

Հայտնի հեռուստահաղորդավարուհի Սաթի Սպիվակովան թատերական հայտնի ռեժիսոր Կոնստանտին Բոգոմոլովի հետ միասին Մոսկվայի «Գոգոլ-կենտրոն»-ում հանդես է եկել որպես դերասան՝ «զարգացման մեջ գտնվող» բեմադրությանում, որն, անշուշտ, պատրաստել է թատերական տեքստերը ոչ ավանդական ձևաչափով հանդիսատեսին ներկայացնող հայտնի ռեժիսոր Կիրիլ Սերեբրեննիկով: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «tvkultura.ru»-ին:

Իր նոր աշխատանքում Սերեբրեննիկովը խոսում է մարդկային մարմնի բնույթի մասին: Բեմադրության հիմքում նա դրել է 20-րդ դարի գերմանացի նշանավոր դրամատուրգներից մեկի Հայներ Մյուլլերի ստեղծագործությունները:

«Մենք մեդիայից գիտենք, որ հաճախ մարմինը դառնում է զոհ, վայելքի առարկա, բայց շատ հազվադեպ՝ արվեստի օբյեկտ: Եվ մենք միշտ մարմնի վերաբերյալ կիրառում ենք բարեպաշտական սահմանումներ, որ դա արգելված թեմա է, որ կեղտոտ է, որքան սարսափելի է՝ դա մարմին է: Իսկ մարմինը, դա մարդու մեջ եղածից ամենագեղեցիկն ու մաքուրն է: Մարմինը երբեք չի խաբում: Հիանալի պատկերված մարդկային մարմնով են լցված աշխարհի բոլոր թանգարանները»,-նշում է Կիրիլ Սերեբրեննիկովը:

Փորձի ժամանակ պարողները կիսամերկ էին, ցուցադրության ժամանակ՝ մերկացած: Ներկայացումը բաց է, մարտահրավեր նետող և անշուշտ կլնեն նաև դժգոհողներ:

«Եթե մարդիկ գան այստեղ, որ մեղադրեն, դատապարտեն կամ խաչեն Բոգոմոլովին կամ Սերեբրեննիկովին, ապա ես նրանց թիկունքում կթաքնվեմ, ապա կփախչեմ իմ հարազատ հեռուստատեսություն՝ դասական երաժշտության մասին խոսելու»,-խոստովանում է Սաթի Սպիվակովան:

Ներկայացման մեջ կան երկու հրավիրյալ աստղեր: Մեկը հեռուստահաղորդավարուհի և դերասանուհի Սաթի Սպիվակովան է, մյուսը՝ թատերական առօրյան միշտ ալեկոծության մեջ պահող Կոնստանտին Բոգոմոլովը: Ներկայացման ընթացքում նրանք վերփոխվում են և նույնիսկ փոխում են իրենց սեռերը:

«Ինչպես յուրաքանչյուր դերասանի, այնպես էլ իմ մոտ, կարող են առաջանալ սեփական զգացումները, որոնք ես ցուցադրում եմ, և ոչինչ ավելին: Բայց ոչ մի պարագայում ես չեմ խցկվում: Եվ ընդհանրապես, չի կարելի դուրս գալ բեմ, եթե չես վստահում ռեժիսորին: Ավելի լավ է, պարզապես, դուրս չգալ»,- խոստովանում է դերասան և ռեժիսոր Բոգոմոլովը:

«Մյուլերի մեքենա» բեմադրությունը տարբեր ժանրերի հատման տեղում ստեղծված բեմադրություն է: Այստեղ և խորեոգրաֆիա կա, և պերֆորմանս, և երաժշտություն, և տեսարվեստ: Հաճախ Մյուլլերի ստեղծագործությունները մատուցվել են որպես դրամա, թեև հեղինակը պնդում է, որ ինքը ստեղծում է կատակերգություններ: Սև կատակերգություն, որը ունակ է քանդուքարափ անելու և հանդիսատեսներին և դասական թատրոնը: Չէ՞ որ, Մյուլերն ասում էր, որ իր գլխավոր խթանիչը դա քանդելն է, իսկ նպատակը՝ ջարդել այլոց խաղալիքները և ցույց տալ մահվան ճշմարտությունը, որը «մսագործի դանակներով ներխուժում է ձեր ննջարան»:
    Դիտվել է 1021 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325326327328329330331332333334335336337338339340341342343344345346347348349350351352353354355356357358359360361362363364365366367368369370371372373374375376377378379380381382383384385386387388389390391392393394395396397398399400401402403404405406407408409410411412413414415416417418419420421422423424425426427428429430431432433434435436437438439440441442443444445446447448449450451452453454455456457458459460461462463464465466467468469470471472473474475476477478479480481482483484485>>հաջորդ