Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Մահմեդական և եվրոպական մշակույթների պարային սինթեզ-թատրոնը վերաբաժանում է աշխարհը

10.09.2013

Բելգիական «Eastman» ընկերությունը Մոսկվայում մեկնարկելիք «Տարածք» միջազգային 8-րդ թատերական փառատոնի շրջանակներում իր ծրագիրը կսկսի ժամանակակից մարդու հոգեմտավոր և պլաստիկ ձևափոխությունների մասին պատմող «Play» ներկայացմամբ:

Բելգիացի պարող և պարուսույց Սիդի Լարբի Շերկաուիի պատմությունը մահմեդական մշակույթի շռայլությունների և եվրոպական քաղաքակրթական գանձարանի ևս մեկ հաջողված սինթեզ է: Մարոկոյից տարագրվածի որդին, Շերկաուին, դեռ մեդրեսեում սովորելու ժամանակ շատ է նկարել և պատճենահանել ֆլամանդական գեղանկարիչների աշխատանքներից:

16 տարեկան հասակում, ինչպես շատ պատանիներ, նա ևս գնացել է փողոց` պայքարելու այդ տարիքին բնորոշ հորմոնալ ակտիվության դեմ: Հենց այնտեղ էլ սկսել է պարել հիպ-հոպ: Ի վերջո, այդ ամենի արդյունքում, նա հայտնվեց վարիետեյում, ապա նաև հեռուստատեսությունում:

Շերկաուին ավարտել է Բրյուսելի Աննա Թերեզա Քեերսմաքերի «P.A.R.T.S.» դպրոցը, որտեղ ձգտում են ուսում ստանալ բոլոր նրանք, ովքր համակված են մարմնի և շարժման ընկալման աշխարհը վերաբաժանելու գաղափարով:

Շերկաուիի պարը հետաքրքիր է, քանի որ նա ձգտում է հասկանալ և հասկացնել կատարվող պարի բուն իմաստը, էությունը: Նա չի ներկայացնում միայն փորձերի ժամանակ տքնաջանորեն մշակվածը, այլ նաև այն ինչը ինքը «հասկանում» է տվյալ պահի ընթացքում` հաճախ նաև շատ չմտահոգվելով արտաքին տպավորությունների վրա:

Նա հավատում է հանդիսատեսին, ով ընդունակ է տեսնել և գնահատել իր հոգեբանական և ֆիզիկական ջանքերի գեղեցկությունը: Եվ դա պարից հաճախ խլում է դիտարժանությունը և նրա պարի «անընդունակությունը» թվում է չափազանց մտածված, հաղորդում է «teatral-online.ru»-ն:

Շերկաուին իր խաղը իրականացնում է ծագումով հնդիկ, «Քուչիփուդի» հնդկական պարի գիտակ Շանթալա Շիվալինգափփայի հետ: Ասես փղոսկրից կերտված հնդկուհու հետ Շերկաուին խաղում է ամեն ինչ` շախմատ, տիկնիկներ, որոնց մաշկը պարողների հակադիր գույնի են: Հաճախ նրանք փոխում են իրենց սեռը, օրինակ Լարբին պատկերում է Քրիշնայի տիկնոջը` Ռուքմինիին և «ամուսնուն»` դիմակով հանդես եկող Շանթալային հրավիրում է իր մահիճ; Այս երկու աստղերը ներկայացման ընթացքուում բանվորների հետ հավասար բեմն ազատում են հարթակներից, որոնց վրա քիչ առաջ նստած էին երաժիշտները:

Ավելացնենք, որ «Քուչիփուդի» հնդկական պարի աստղ Շանթալա Շիվալինգափփան մեծացել է Փարիզում:
    Դիտվել է 1046 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325326327328329330331332333334335336337338339340341342343344345346347348349350351352353354355356357358359360361362363364365366367368369370371372373374375376377378379380381382383384385386387388389390391392393394395396397398399400401402403404405406407408409410411412413414415416417418419420421422423424425426427428429430431432433434435436437438439440441442443444445446447448449450451452453454455456457458459460461462463464465466467468469470471472473474475476477478479480481482483484485>>հաջորդ