Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Բոլոր տեսակի թատրոնները անհրաժեշտ են, բացի մեկից

05.24.2017

«Թատրոնը կարող է ասել ամեն ինչ»: Իր հրապարակումներից մեկում պնդում է ռուսաստանցի հայտնի թատերական ռեժիսոր Անատոլի Վասիլևը:

Ըստ նրա թատրոնը կարող է ասել «և ինչպես են ապրում աստվածները երկնքում, և ինչպես են քարանձավներում բանտարկվածները տառապում, և ինչպես է կիրքը վեհացնում, և ինչպես է սերը սպանում, և ինչպես է, որ բարի մարդն անհրաժեշտ չէ, և ինչպես է խաբեությունը թագավորում, և ինչպես են մարդիկ ապրում բնակարաններում, իսկ երեխաները փախստականների ճամբարներում և որքան հոգով անապատացած են վերադառնում, և ինչպես են սիրելիներից բաժանվում, թատրոնը կարող է ասել ամեն ինչի մասին»:

Ռեժիսորը հայտարարում է, որ թատրոնը կա և կմնա հավերժ:

Ըստ նրա հաջորդ հիսուն- յոթանասուն տարիներին, թատրոնն առանձնահատուկ կերպով է անհրաժեշտ: Որովհետև բոլոր տեսակի հանրային արվեստներից միայն թատրոնն է, որ «շրթից՝ շուրթ, աչքից՝ աչք, ձեռքից՝ ձեռք և մարմնից մարմին է...»: Ռեժիսորի կարծիքով թատրոնը միջնորդի կարիք չունի: «Մարդու և մարդու միջև լույսի թափանցիկ կողմն է,- նշում է նա,- ոչ հարավ, ոչ հյուսիս, ոչ արևելք, ոչ արևմուտք: Ինքնին լույս, բոլոր կողմերից լուսավորվող: Անմիջականորեն ճանաչելի թշնամաբար կամ բարեկամաբար տրամադրված ցանկացած մարդու համար»:

Թատրոնն անհրաժեշտ է զանազանությամբ:

Եվ տարբեր ուրիշներից, և տարբեր շատերից թատրոնի արխայիկ ձևերը պետք է պահանջարկված լինեն ամենից առաջ: Ծիսական ձևերի թատրոնը չպետք է հակադարձվի քաղաքակիրթ ժողովուրդների թատրոնին:

Նա կարծում է, որ աշխարհիկ մշակույթը բովանդակազրկվում է: Վասիլևի գնահատմամբ «Մշակութային տեղեկատվությունը» փոխարինում է պարզ էություններին և հանդիպումներին իրական մշակույթի հետ:

Վասիլևը պնդում է, որ թատրոնը բաց է և մուտքը՝ ազատ:

«Գրողը տանի բոլոր նորագույն սարքավորումներն ու համակարգիչները: Գնացեք թատրոն, զբաղեցրեք տեղեր պարտերում և ամֆիթատրոններում, խորամուխ եղեք բառի մեջ և դիտեք կենդանի կերպարներ: Ձեր առջև թատրոնն է: Մի քամահրեք այն և մի բաց թողեք ձեր շտապողական կյանքում»:

Ռեժիսորը կրկին պնդում է, որ բոլոր տեսակի թատրոնները անհրաժեշտ են, բացի մեկից՝ քաղաքական խաղերի թատրոնից, մկան քաղաքական թակարդի թատրոնից, քաղաքական գործիչնեի թատրոնից, քաղաքականության թատրոնից:

Նա մերժում է նաև ամենօրյա ահաբեկման թատրոնը, անհատական և կոլեկտիվ դիակների թատրոնը, արյան թատրոնը՝ հրապարակներում և փողոցներում, մայրաքաղաքում և գավառում, կրոնների և ազգերի միջև:


Այս թեմայով այլ հղումներ-1
    Դիտվել է 814 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325326327328329330331332333334335336337338339340341342343344345346347348349350351352353354355356357358359360361362363364365366367368369370371372373374375376377378379380381382383384385386387388389390391392393394395396397398399400401402403404405406407408409410411412413414415416417418419420421422423424425426427428429430431432433434435436437438439440441442443444445446447448449450451452453454455456457458459460461462463464465466467468469470471472473474475476477478479480481482483484485>>հաջորդ