Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Ա. Դեմիդովա. ««Այս մեծ տանը մեզ թույլատրել են լինել մանկական սենյակում

05.03.2018

«Տարիքի մեջ նույնպես կան ինչ-որ առավելություններ: Ես շատ բան եմ տեսել: Ես շատ բան եմ հիշում: Ես հիշում եմ МХТ-ի (Մոսկվայի Չեխովի անվան գեղարվեստական թատրոնի) հանճարեղ ծերունիներին բեմի վրա: Ես հիշում եմ ինչպես սկսեց Սմակտունովսկին և տեսել եմ նրա բոլոր լավագույն դերերը: Ես մասնակցել եմ Տագանկայի թատրոնի ծննդին և պայթյունին: Ես հիշում եմ, որ թատրոնը եղել հանրային ամբիոն: Այն ձևավորում էր հասարակական կարծիք, ճաշակ, բարձրացնում էր մշակույթը և հանգավորվում էր հոգևորի հետ»,- հայտարարել է ռուսաստանցի հայտնի դերասանուհի Ալլա Դեմիդովան, որը «Գոգոլ կենտրոն» թատրոնում իր մասնակցությամբ բեմադրված «Ախմատովա: Պոեմ առանց հերոսի» մենաներկայացման համար, «Լավագույ կնոջ դերակատարում դրամայում» անվանակարգում արժանացել է «Ոսկե դիմակի-2018-ի»: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»-ին:

Դեմիդովան ենթադրում է, որ այսօր թատրոնն իր կապը ընդհատել է հոգևորի հետ և ինքը փորձում է գտնել, թե որտեղ է կորել այդ ճանապարհը: «Գուցե թատրոնը իր ուշադրությունը ուղղել է էստրա՞դային, որովհետև էստրադան ինչ-որ ժամանակ շատ մոդայի՞կ էր,- հարցնում է դերասանուհին և տարակուսում,- Բայց չէ, որ մեր ճանապարհները տարբեր են»:

Դերասանուհին կարծում է, որ էստրադան դա այն է, որն ասում է. «Բարև, ես եկել եմ ձեր մոտ»: Իսկ թատրոնը ընդհակառակը, ասում է. «Դուք եկել եք ինձ մոտ»:

Ըստ Ալա Դեմիդովայի հենց այդ հանգամանքն էլ մոռացվել է:

«Մենք ավելի ու ավելի շատ ենք ընդունում «ինչ եք ցանկանում» կեցվածք, հրապուրում հանդիսատեսներին պիեսների հետաքրքիր բովանդակությամբ, էստրադային ժանրի փայլուն շոուով... Եվ համացանցում, որտեղ բառը ստացել է ծառայամտության կալվածք, մեզ անվանում են ծաղրածուներ, թափառաշրջիկ դերասաներ, որոնք ինչ են իրենցից ներկայացնում, որ ահա, հիմա, այսպես խոսում է»,- տարակուսանքով արձանագրում է արտիստուհին:

Նա կարծում է, որ դրանում մեղավորը հենց իրենք՝ թատրոնի մարդիկ են.... «Այս մեծ տանը մեզ թույլատրել են լինել մանկական սենյակում: Իբր թե, դուք խաղացեք ձեր խաղերը, մեկդ մյուսին մրցանակներ տվեք, բայց եթե, հանկարծ, սկսեք բզզալ, ապա՝ անկյուն կկանգնեցնենք: Իսկ հիմա դա կոչվում է տնային կալանք: (Նշենք, որ վերջին նախադասությամբ Դեմիդովան, թերևս, ակնարկում է «Գոգոլ կենտրոն» թատրոնի նկատմամբ հարուցված քրեական գործը, որի հիմքով արդեն երկար ժամանակ տնային կալանքում են գտնվում այդ թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Կիրիլ Սերեբրեննիկովը և էլի մի շարք աշխատակիցներ)

Դեմիդովան կոչ է անում դուրս սողալ, ազատվել այդ վիճակից: Ըստ նրա ռուսական արվեստի այդ փակ դռան համար միայն մեկ բանալի կա, որի մասին էլ Պուշկինն իր ժամանակին ասել է. «Հոգևոր ծարավից ենք տոչորվում»:

Արտիստուհին կարծում է, որ հենց այդ հանգամանքը նկատի ունենալով էլ՝ հնարավոր կլինի հաղթել:



    Դիտվել է 868 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325326327328329330331332333334335336337338339340341342343344345346347348349350351352353354355356357358359360361362363364365366367368369370371372373374375376377378379380381382383384385386387388389390391392393394395396397398399400401402403404405406407408409410411412413414415416417418419420421422423424425426427428429430431432433434435436437438439440441442443444445446447448449450451452453454455456457458459460461462463464465466467468469470471472473474475476477478479480481482483484485>>հաջորդ