Լոնդանում կբացվի հայտնի մոդելյորի ստեղծագործությունների հետհայաց ցուցահանդեսը03.14.2015
Այսօր Լոնդոնում կբացվի նշանավոր կուտյուրե Ալեքսանդր ՄքՔուինի աշխատանքների հետհայաց ցուցահանդեսը: Իր տեսակի մեջ Եվրոպայում միակը համարվող ցուցադրանքը նախաձեռնել են Լոնդոնի «Վիկտորիա և Ալբերտ» և Նյու-Յորքի «Մետրոպոլիտեն թանգարանները: Այդ մասին « РИА Новости»-ի տեղեկատվությունը փոխանցում է «taglur.am»-ը:
Ներկայացված 240 զգեստների և տարբեր առարկանների մեջ տեղ են գտել մոդելյորի ստեղծած վաղ շրջանի հազվադեպ հանդիպող նմուշներ:
Ցուցահանդեսի կազմակերպիչները վստահ են, որ ՄքՔուինին իր բնույթով եղել է ռոմանտիկ մարդ, որի այդ հատկանիշը, սակայն, տարբեր հավաքածոներում դրսևորվել է տարբեր կերպ, հաճախ ձեռք բերելով նույնիսկ սարսափահարույց ձևեր:
«Ռոմանտիկական գոթիկա», «Ռոմանտիկական պարզունակություն», «Ռոմանտիկական ազգայնամոլություն», «Ռոմանտիկական էկզոտիզմ» և «Ռոմանտիկական նատուրալիզմ» այսպիսի անուններ են կրում նրա աշխատանքները ներկայացնող դահլիճները:
ՄքՔուինիի առավել վաղ շրջանի և առավել մռայլ ստեղծագործությունները ստեղծված են հիմնականում կաշվից ու մետաղից: Իշխող գույնը սևն է: Աքսեսուարները կրում են սադոմազոխիստական մոտիվներ: Կիրառվում են խոր կտրվածքներ, կոկորդիլոսների գլուխներ, որոնք հարդարանքի տարրեր են դարձել:
Դահլիճներից մեկի պատերը կազմված են «հնացած», ոսկեպատ շրջանակներով հայելիներից, մյուսը ասես նկուղ լինի, որի պատերը շարվել են ոսկորներից ու գանգերից, երրորդ դահլիճն իր կաղնե ծածկով և թույլ լույս արձակող լուսամփոփներով առավել շատ հիշեցնում է միջնադարյան ննջարան:
ՄքՔուինիի առավել ուշ շրջանի աշխատանքները թողնում են առավել ուրախ տպավորություն: Կաշին ու մետաղը փոխարինվում են վառ գույներ ունեցող շոտլանդական վանդականախշերով, ճապոնական գործվածքեղենի անփայլ երանգներով և կիմանոյի գծերի փափկությամբ և, ի վերջո, «Ծաղիկների» հավաքածոյով:
Ի դեպ, մի անգամ այն հարցին, թե իր համար ինչ է նշանակում շոտլանդական ծագումը, ՄքՔուինին պատասխանել կարճ. «Նշանակում է ամեն ինչ»:
ՄքՔուինի աշխատանքների հետհայաց ցուցադրությունը չի հիշեցնում ավանդական թանգարանային միջոցառում: Այն ավելի շատ նման է մուլտիմեդիայի շոուի, որին համադրված է երաժշտությունը, ձայնը, տեսաինստալացիան, որոնք ընդհանուր առմամբ ավելի շատ ամփոփվում են թատերական գործողություն հիշեցնող ամբողջության մեջ:
Ցուցահանդեսի «աստղը» մեծ բուրգն է, որի մեջ հայելիների ու պռոեկտորների օգնությամբ հայտնվում, մեղեդու տակ օդում ճախրում և աստիճանաբար անհետանում է սպիտակ մետաքսե հագուստ հագած Քեյտ Մոսսը: Հենց այդտեղ էլ ցուցադրված է այդ շրջազգեստը, որով նկարահանվել է Մոսսը:
Ցուցահանդեսը կշարունակվի մինչև օգոստոսի 2-ը:
Այսօր Լոնդոնում կբացվի նշանավոր կուտյուրե Ալեքսանդր ՄքՔուինի աշխատանքների հետհայաց ցուցահանդեսը: Իր տեսակի մեջ Եվրոպայում միակը համարվող ցուցադրանքը նախաձեռնել են Լոնդոնի «Վիկտորիա և Ալբերտ» և Նյու-Յորքի «Մետրոպոլիտեն թանգարանները: Այդ մասին « РИА Новости»-ի տեղեկատվությունը փոխանցում է «taglur.am»-ը:
Ներկայացված 240 զգեստների և տարբեր առարկանների մեջ տեղ են գտել մոդելյորի ստեղծած վաղ շրջանի հազվադեպ հանդիպող նմուշներ:
Ցուցահանդեսի կազմակերպիչները վստահ են, որ ՄքՔուինին իր բնույթով եղել է ռոմանտիկ մարդ, որի այդ հատկանիշը, սակայն, տարբեր հավաքածոներում դրսևորվել է տարբեր կերպ, հաճախ ձեռք բերելով նույնիսկ սարսափահարույց ձևեր:
«Ռոմանտիկական գոթիկա», «Ռոմանտիկական պարզունակություն», «Ռոմանտիկական ազգայնամոլություն», «Ռոմանտիկական էկզոտիզմ» և «Ռոմանտիկական նատուրալիզմ» այսպիսի անուններ են կրում նրա աշխատանքները ներկայացնող դահլիճները:
ՄքՔուինիի առավել վաղ շրջանի և առավել մռայլ ստեղծագործությունները ստեղծված են հիմնականում կաշվից ու մետաղից: Իշխող գույնը սևն է: Աքսեսուարները կրում են սադոմազոխիստական մոտիվներ: Կիրառվում են խոր կտրվածքներ, կոկորդիլոսների գլուխներ, որոնք հարդարանքի տարրեր են դարձել:
Դահլիճներից մեկի պատերը կազմված են «հնացած», ոսկեպատ շրջանակներով հայելիներից, մյուսը ասես նկուղ լինի, որի պատերը շարվել են ոսկորներից ու գանգերից, երրորդ դահլիճն իր կաղնե ծածկով և թույլ լույս արձակող լուսամփոփներով առավել շատ հիշեցնում է միջնադարյան ննջարան:
ՄքՔուինիի առավել ուշ շրջանի աշխատանքները թողնում են առավել ուրախ տպավորություն: Կաշին ու մետաղը փոխարինվում են վառ գույներ ունեցող շոտլանդական վանդականախշերով, ճապոնական գործվածքեղենի անփայլ երանգներով և կիմանոյի գծերի փափկությամբ և, ի վերջո, «Ծաղիկների» հավաքածոյով:
Ի դեպ, մի անգամ այն հարցին, թե իր համար ինչ է նշանակում շոտլանդական ծագումը, ՄքՔուինին պատասխանել կարճ. «Նշանակում է ամեն ինչ»:
ՄքՔուինի աշխատանքների հետհայաց ցուցադրությունը չի հիշեցնում ավանդական թանգարանային միջոցառում: Այն ավելի շատ նման է մուլտիմեդիայի շոուի, որին համադրված է երաժշտությունը, ձայնը, տեսաինստալացիան, որոնք ընդհանուր առմամբ ավելի շատ ամփոփվում են թատերական գործողություն հիշեցնող ամբողջության մեջ:
Ցուցահանդեսի «աստղը» մեծ բուրգն է, որի մեջ հայելիների ու պռոեկտորների օգնությամբ հայտնվում, մեղեդու տակ օդում ճախրում և աստիճանաբար անհետանում է սպիտակ մետաքսե հագուստ հագած Քեյտ Մոսսը: Հենց այդտեղ էլ ցուցադրված է այդ շրջազգեստը, որով նկարահանվել է Մոսսը:
Ցուցահանդեսը կշարունակվի մինչև օգոստոսի 2-ը: