Առավել «անհասկանալին»՝ անհատականության քայքայման ազդանշանը 08.17.2016
«Եթե ասեն.«Չեմ հասկանում, ով է սա գրել», ապա դա կլինի անհատականության խարխլման ազդանշան»,- վերջերս իր հարցազրույցներից մեկում նշել է ռուսաստանցի հայտնի կինոռեժիսոր Սերգեյ Սոլովյովը:
Նա այդ դիտարկումը հիմնավորել Է այն հանգամանքով, որ, օրինակ իր ծանոթ Բորիս Գրեբենշչիկովի վերջերս գրած երգերից, եթե «վերցնենք երկուական տող», ապա անմիջապես կորոշեք, որ դրանք «հեղինակել է հենց Գրեբենշչիկովը»:
Սոլովյովը հիշել է նաև իրեն ծանոթ լավ ռեժիսորներից մեկին, ով այս թեմայի հետ կապված պնդել է, որ «Շատ կարևոր է, որպեսզի յուրաքանչյուր հաջորդ կինոնկարը նման չլինի նախորդին»:
«Ես մտածեցի, որ դա, կարծես, թե տարօրինակ է... »,- Տարակուսել է Սոլովյովը և ավելացրել. «Իսկ ի՞նչ կլիներ, եթե Շոստակովիչը խնդիր դներ որպեսզի իր 15-րդ սիմֆոնիան ոչնչով չհիշեցնի 14-րդի՞ն»:
Այդ ամենը Սոլովյովը համարում է զառանցանք և ընդգծում, որ իր հեղինակած «Կե-դի» («Սպորտային կոշիկներ») ֆիլմը, եթե չհիշեցներ իր իսկ բեմադրած նախորդ կինոնկարները, ապա հենց դա էլ կլիներ առավել «անհասկանալին»:
Նա այդ դիտարկումը հիմնավորել Է այն հանգամանքով, որ, օրինակ իր ծանոթ Բորիս Գրեբենշչիկովի վերջերս գրած երգերից, եթե «վերցնենք երկուական տող», ապա անմիջապես կորոշեք, որ դրանք «հեղինակել է հենց Գրեբենշչիկովը»:
Սոլովյովը հիշել է նաև իրեն ծանոթ լավ ռեժիսորներից մեկին, ով այս թեմայի հետ կապված պնդել է, որ «Շատ կարևոր է, որպեսզի յուրաքանչյուր հաջորդ կինոնկարը նման չլինի նախորդին»:
«Ես մտածեցի, որ դա, կարծես, թե տարօրինակ է... »,- Տարակուսել է Սոլովյովը և ավելացրել. «Իսկ ի՞նչ կլիներ, եթե Շոստակովիչը խնդիր դներ որպեսզի իր 15-րդ սիմֆոնիան ոչնչով չհիշեցնի 14-րդի՞ն»:
Այդ ամենը Սոլովյովը համարում է զառանցանք և ընդգծում, որ իր հեղինակած «Կե-դի» («Սպորտային կոշիկներ») ֆիլմը, եթե չհիշեցներ իր իսկ բեմադրած նախորդ կինոնկարները, ապա հենց դա էլ կլիներ առավել «անհասկանալին»: