Կ․ Բոգոմոլովը հետաքրքրված է 30 և ավելի բարձր տարիքի հանդիսատեսներով06.03.2021
Դրամատիկական թատրոնը ավելի շատ հետաքրքրված է աշխատել 30 և ավելի բարձր տարիքի, քան 20֊ամյա հանդիսատեսների հետ: Այս մասին հայտարարել է Մոսկվայի Մալայա Բրոննայայի թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Կոնստանտին Բոգոմոլովը: Այդ մասին տեղեկացնում է «ՏԱՍՍ»֊ը։
Նա նշել է, որ իրենց թատրոնում միտումնավոր աշխատում են 30 տարեկանից բարձր հանդիսատեսի համար: «Սրանք գիտակից մարդիկ են»,֊ նշել նա և ընդգծել, որ 20 տարեկանները իրենց «այնքան էլ չեն հետաքրքրում»:
«Ես շատ պարզ բանաձև ունեմ. Մենք ուզում ենք 30 տարեկան և ավելի բարձր տարիքի երիտասարդներին գրավել, իսկ 20 տարեկաններն իրենք պետք է ցանկանան գալ մեզ մոտ », - հայտարարել է Բոգոմոլով նախօրեին, հունիսի 2֊ին, մեկնարկած Սանկտ Պետերբուրգի միջազգային տնտեսական ֆորումի «Գիտելիք» ստուդիայում կայացած նիստում:
Ըստ Բոգոմոլովի, 30 տարեկանում մարդը ձեւավորվում է, ստանում է բավարար կրթություն, դաստիարակություն, շատ բան է լսել կամ կարդացել:
30֊ամյա մարդը կենտրոնանում է վարձատրության, ստեղծագործելու, արարելու վրա: 20-տարեկանները ավելի շատ որոնումների կամ բռնկումների մեջ են, ունեն անհասկանալի մտադրություններ: Բացի այդ, ըստ նրա, 20-ամյա հանդիսատեսը պակաս վճարունակ է ՝ կոնկրետ մի բանի վրա ուշադրությունը ավելի քիչ կենտրոնացնող:
Ռեժիսորը խոսել է նաեւ հեռուստադիտողին թատրոն ներգրավելու իր մեթոդների մասին։ Նա պարզաբանել է, որ այն, ինչը աշխատում է իր արտադրության համար, կարող է չաշխատել այլ ռեժիսորի մոտ: Նա օրինակ է բերել Մոսկվայի գեղարվեստական թատրոնում իր բեմադրված «Իդեալական ամուսինը» պիեսը: որի ցուցադրության ժամանակ հանդիսասրահից հեռացել է դիտողների մինչեւ 30% -ը: «Նրանք հեռացան և տեղեկություններ փոխանցեցին աշխարհին, որ դա աղաղակող տեսարան է, իսկ մնացածներն ուզում էին տեսնել այդ աղաղակող տեսարանը», - բացատրել է նա:
Ըստ Բոգոմոլովի, որպեսզի ներկայացումը հաջող լինի, հանդիսատեսը պետք է անտարբեր չմնա: «Եթե կա անհամաձայնություն, եթե ուղեղը եռում է, սիրտը բաբախում է, ձեռքերը դողում են, ոչ միայն այն պատճառով, որ տեսարանը զարմանալի է, այլև , որ զզվելի է, ապա դա ներգործում է», - ասել է նա:
Սանկտ Պետերբուրգի միջազգային տնտեսական ֆորումը կշարունակվի մինչև հունիսի 5-ը:
Նա նշել է, որ իրենց թատրոնում միտումնավոր աշխատում են 30 տարեկանից բարձր հանդիսատեսի համար: «Սրանք գիտակից մարդիկ են»,֊ նշել նա և ընդգծել, որ 20 տարեկանները իրենց «այնքան էլ չեն հետաքրքրում»:
«Ես շատ պարզ բանաձև ունեմ. Մենք ուզում ենք 30 տարեկան և ավելի բարձր տարիքի երիտասարդներին գրավել, իսկ 20 տարեկաններն իրենք պետք է ցանկանան գալ մեզ մոտ », - հայտարարել է Բոգոմոլով նախօրեին, հունիսի 2֊ին, մեկնարկած Սանկտ Պետերբուրգի միջազգային տնտեսական ֆորումի «Գիտելիք» ստուդիայում կայացած նիստում:
Ըստ Բոգոմոլովի, 30 տարեկանում մարդը ձեւավորվում է, ստանում է բավարար կրթություն, դաստիարակություն, շատ բան է լսել կամ կարդացել:
30֊ամյա մարդը կենտրոնանում է վարձատրության, ստեղծագործելու, արարելու վրա: 20-տարեկանները ավելի շատ որոնումների կամ բռնկումների մեջ են, ունեն անհասկանալի մտադրություններ: Բացի այդ, ըստ նրա, 20-ամյա հանդիսատեսը պակաս վճարունակ է ՝ կոնկրետ մի բանի վրա ուշադրությունը ավելի քիչ կենտրոնացնող:
Ռեժիսորը խոսել է նաեւ հեռուստադիտողին թատրոն ներգրավելու իր մեթոդների մասին։ Նա պարզաբանել է, որ այն, ինչը աշխատում է իր արտադրության համար, կարող է չաշխատել այլ ռեժիսորի մոտ: Նա օրինակ է բերել Մոսկվայի գեղարվեստական թատրոնում իր բեմադրված «Իդեալական ամուսինը» պիեսը: որի ցուցադրության ժամանակ հանդիսասրահից հեռացել է դիտողների մինչեւ 30% -ը: «Նրանք հեռացան և տեղեկություններ փոխանցեցին աշխարհին, որ դա աղաղակող տեսարան է, իսկ մնացածներն ուզում էին տեսնել այդ աղաղակող տեսարանը», - բացատրել է նա:
Ըստ Բոգոմոլովի, որպեսզի ներկայացումը հաջող լինի, հանդիսատեսը պետք է անտարբեր չմնա: «Եթե կա անհամաձայնություն, եթե ուղեղը եռում է, սիրտը բաբախում է, ձեռքերը դողում են, ոչ միայն այն պատճառով, որ տեսարանը զարմանալի է, այլև , որ զզվելի է, ապա դա ներգործում է», - ասել է նա:
Սանկտ Պետերբուրգի միջազգային տնտեսական ֆորումը կշարունակվի մինչև հունիսի 5-ը: