«Apple»-ը և Էրմիտաժը նկարահանել է ավելի քան 5 ժամ տևողությամբ մեկ կադրանոց ֆիլմ 03.10.2020
Ամերիկյան «Apple» ընկերությունը և Պետական Էրմիտաժը ներկայացրել են Սանկտ-Պետերբուրգի նշանավոր թանգարանի մասին 5 ժամանոց համատեղ արտադրության ֆիլմ, որը նկարահանվել է մեկ կադրով՝ «iPhone 11 Pro Max»-ի մեկ լիցքավորմամբ: Այս ֆիլմը արդեն տեղադրված է YouTube հոսթինգի «Apple»-ի պաշտոնական ռուսական ալիքում: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «ՏԱՍՍ»-ին:
Ֆիլմը յուրահատուկ զբոսանք է թանգարանի 45 սրահներով, որոնցում, ընդհանուր առմամբ ցուցադրվում է արվեստի 600 ստեղծագործություն:
Ֆիլմի ռեժիսոր Աքսինիա Գոգը խոստովանել է, որ այս կինոնկարով ինքը ձգտել է ցուցադրել թանգարանի մեկ օրվա կյանքը:
«Ինձ համար Էրմիտաժը հատուկ կերպար է, մեր ճանապարհորդության գլխավոր հերոսը, որն ապրում է իր կյանքով»,- նշել է ռեժիսորը և ավելացրել, որ այս ֆիլմում իր գլխավոր նպատակը եղել է ցույց տալ ժամանակների կապը, իսկ ավելի ճիշտ անժամանակյա արվեստի, ժամանակակից կյանքի և նորագույն տեխնալոգիաների կապը:
Էրմիտաժի գլխավոր տնօրեն Միխայիլ Պիոտրովսկին կարծում է, որ այս փորձը ցուցադրում է թանգարանը մի նոր տեսադաշտից: Այստեղ երևում է մարդը, որը ինքնաներշնչմամբ է նայում արվեստի գործերին, որը ֆիլմը դիտողին սովորեցնում է թանգարանի կերպարներն ընթերցել առանց շտապելու:
Նա նաև նշել է, որ ֆիլմը նկարահանվել է ամենաժամանակակից տեխնալոգիաներով, բայց ցուցադրում է դասական թանգարան և դասական արվեստ: Ըստ նրա այստեղ երևում է «սովորական» Էրմիտաժը, սակայն անսովոր անկյունից: «Այս ամենը էլեկտրոնային գեղագիտության հաջորդ փուլն է, երբ տեխնալոգիաները սկսում են հումանիզացվել: Հենց դա էլ արդիականությունն է»,- ասել է Պիոտրովսկին:
Ֆիլմում մատուցվում են յուրահատուկ կոմպոզիցիաներ, փերֆորմենսներ, նաև արվեստաբան Կիրիլ Ռիխտերի խոսքը:
Ֆիլմը յուրահատուկ զբոսանք է թանգարանի 45 սրահներով, որոնցում, ընդհանուր առմամբ ցուցադրվում է արվեստի 600 ստեղծագործություն:
Ֆիլմի ռեժիսոր Աքսինիա Գոգը խոստովանել է, որ այս կինոնկարով ինքը ձգտել է ցուցադրել թանգարանի մեկ օրվա կյանքը:
«Ինձ համար Էրմիտաժը հատուկ կերպար է, մեր ճանապարհորդության գլխավոր հերոսը, որն ապրում է իր կյանքով»,- նշել է ռեժիսորը և ավելացրել, որ այս ֆիլմում իր գլխավոր նպատակը եղել է ցույց տալ ժամանակների կապը, իսկ ավելի ճիշտ անժամանակյա արվեստի, ժամանակակից կյանքի և նորագույն տեխնալոգիաների կապը:
Էրմիտաժի գլխավոր տնօրեն Միխայիլ Պիոտրովսկին կարծում է, որ այս փորձը ցուցադրում է թանգարանը մի նոր տեսադաշտից: Այստեղ երևում է մարդը, որը ինքնաներշնչմամբ է նայում արվեստի գործերին, որը ֆիլմը դիտողին սովորեցնում է թանգարանի կերպարներն ընթերցել առանց շտապելու:
Նա նաև նշել է, որ ֆիլմը նկարահանվել է ամենաժամանակակից տեխնալոգիաներով, բայց ցուցադրում է դասական թանգարան և դասական արվեստ: Ըստ նրա այստեղ երևում է «սովորական» Էրմիտաժը, սակայն անսովոր անկյունից: «Այս ամենը էլեկտրոնային գեղագիտության հաջորդ փուլն է, երբ տեխնալոգիաները սկսում են հումանիզացվել: Հենց դա էլ արդիականությունն է»,- ասել է Պիոտրովսկին:
Ֆիլմում մատուցվում են յուրահատուկ կոմպոզիցիաներ, փերֆորմենսներ, նաև արվեստաբան Կիրիլ Ռիխտերի խոսքը: