10-ից 9-ը նկարների հեղինակի անունը չի հաստատվել, բայց կդրվեն աճուրդի04.28.2014
Լոնդոնում բացվել է «Բենգսիի կողոպուտը» խորագրով ցուցահաննդես: Կազմակերպիչները այն անվանում են ամենաթանկը «Սթրիթ արթի» (փողոցի արվեստի) նկարչի գործերից կազմված ցուցահանդեսների մեջ: Ինքը՝ Բենքսին հայտարարել է, որ ինքը ցուցահանդեսի հետ կապ չունի: Այդ մասին հաղորդում է «tvkultura.ru»-ն:
Ըստ փորձագետների Բենքսիի աշխատանքներն, ընդհանրապես, նրան չեն պատկանում: Նկարիչը ստեղծում է գործեր, որոնք կարող են կտրվել և հանվել պատերի վրայից, տեղափոխվել այլ մակերեսի վրա և առանց հեղինակի թույլտվության դրվել վաճառքի:
Այս ցուցահանդեսում ներկայացված է Բենքսիի 10 աշխատանք: Դրանք հնագույն վիմանկարների տեղափոխման տեխնալոգիայի կիրառմամբ զետեղվել են սվաղապատ մակերեսի վրա: Այդ գրաֆֆիտները մի քանի տարի առաջ հայտնվել Լոնդոնի, Լիվերպուլի, և Բեռլինի պատերին, իսկ հետո անհասկանալի եղանակով անհետացել:
Ցուցադրանքում տեղ գտած 9 նկարների հեղինակի անունը չի հաստատվել: Բայց և այնպես, որոշվել է, որ ցուցահանդեսի ավարտից հետո բոլոր նկարները համացանցային աճուրդով կդրվեն վաճառքի:
Լոնդոնում բացվել է «Բենգսիի կողոպուտը» խորագրով ցուցահաննդես: Կազմակերպիչները այն անվանում են ամենաթանկը «Սթրիթ արթի» (փողոցի արվեստի) նկարչի գործերից կազմված ցուցահանդեսների մեջ: Ինքը՝ Բենքսին հայտարարել է, որ ինքը ցուցահանդեսի հետ կապ չունի: Այդ մասին հաղորդում է «tvkultura.ru»-ն:
Ըստ փորձագետների Բենքսիի աշխատանքներն, ընդհանրապես, նրան չեն պատկանում: Նկարիչը ստեղծում է գործեր, որոնք կարող են կտրվել և հանվել պատերի վրայից, տեղափոխվել այլ մակերեսի վրա և առանց հեղինակի թույլտվության դրվել վաճառքի:
Այս ցուցահանդեսում ներկայացված է Բենքսիի 10 աշխատանք: Դրանք հնագույն վիմանկարների տեղափոխման տեխնալոգիայի կիրառմամբ զետեղվել են սվաղապատ մակերեսի վրա: Այդ գրաֆֆիտները մի քանի տարի առաջ հայտնվել Լոնդոնի, Լիվերպուլի, և Բեռլինի պատերին, իսկ հետո անհասկանալի եղանակով անհետացել:
Ցուցադրանքում տեղ գտած 9 նկարների հեղինակի անունը չի հաստատվել: Բայց և այնպես, որոշվել է, որ ցուցահանդեսի ավարտից հետո բոլոր նկարները համացանցային աճուրդով կդրվեն վաճառքի: