Ռուսաստանում շարունակում են բզկտել դեռ կյանք չմտած «Մաթիլդային» 06.16.2017
«Ես ամաչում եմ այն բանի համար, թե ինչպիսի վիճակում է գտնվում մեր հասարակությունը: Եվ ես, ինչպես մյուս արվեստագետները, ընդունում եմ մեղքի իմ բաժինը, որը մեզ հասցրել է այսպիսի անելանելի, խայտառակ վիճակի» հայտարարել է դերասան Եվգենի Միրոնովը օրերս Սանկտ-Պետերբուրգցի կինոռեժիսոր Ալեքսեյ Ուչիտելի «Մաթիլդա» ֆիլմի կապակցությամբ հրավիրված մամուլի ասուլիսում: Այդ մասին տեղեկացնում է «teatral-online.ru»-ն:
Խոսքը եղել է այն մասին, որ վերջին շրջանում Ուչիտելի ղեկավարած «Ռոկ» կինոստուդիան պարբերաբար ուշադրության կենտրոնում է հայտնվում ռուսական վերջին ցարի սիրո մասին պատմող աղմկահարույց ֆիլմի շուրջ ընթացող խոսակցությունների պատճառով նաև՝ ենթարկվում է ստուգումների պետական տարբեր կազմակերպությունների կողմից:
«Ցանկացած մեկ այլ երկիր կհպարտանար, որ իր կայսեր մասին նկարահանվել է լիրիկական պատմություն, որտեղ կա դրամատուրգիա, պատանեկան հրապուրվածություն, առաքելության և ընտրության թեմա»,- նշել է Միրոնովը և ընդգծել, որ իր կարծիքով արվեստագետը իրավունք ունի պատմել յուրաքանչյուր մարդու կյանքի մասին, մանավանդ, որ Նիկոլայ 2-րդը սրբադասվել է մահից հետո: Ըստ նրա, հենց դա էլ առավել հետաքրքրական պետք է լիներ եկեղեցու ներկայացուցիչների համար, քանի որ այս պատմությունը ցույց է տալիս, թե որքան փշոտ է ճանապարհը սրբերի համար:
Խոսելով Ուչիտելի ու նրա ստեղծած ֆիլմի մասին, որը դեռ որևէ մեկը չի տեսել, Միրոնովը արդեն ամիսներ շարունակվող հալածանքները չի համարում ֆիլմի գովազդման ինչ-որ եղանակ: Նա Ուչիտելին համարում է ռուսական այսօրվա կինեմատոգրաֆիայի դասական, և կարծում է, որ երկիրը հայտնվել է ոչ պրոֆեսիոնալիզմի և անգրագիտության ժամանակների մեջ:
Լինելով այս օրերին Սոչի քաղաքում ընթացող «Կինոտավր» համառուսական կինոփառատոնի մրցույթի ժյուրիի նախագահը, Միրոնովը նաև խիստ գնահատականներով դժգոհել է երիտասարդ կինեմատոգրաֆիստների սերնդից, որը, ըստ նրա ոչ արհեստավարրժություններ է իրեն թույլ տալիս, «քանի որ անժամանակներ են....»:
Ասենք, որ Միրոնովը նույնպես հանդես է գալիս «Մաթիլդա» ֆիլմում: Նա ափսոսանք է հայտնել այդ ժապավենի շուրջ ստեղծված աղմուկի համար: Ըստ նրա ,գործը շատ ավելի կշահեր, եթե այսպիսի ծավալուն խոսակցություններ ընթանային ստեղծագործության գեղարվեստական կողմերի շուրջ, այն մասին, թե ինչպես է ռեժիսորը մոտեցել իր ֆիլմում սիրո, ամուսնության, պարտականնությունների, իշխանության և ազատության թեմաներին:
«Արվեստագետները ինքնարտահայտվում Են այնպես, ինչպես տեսնում են աշխարհը տվյալ պահին, նրանք մեկնաբանում են, խոսում են այս աշխարհի մասին այնպես, ինչպես ընկալում են և մենք կարող ենք դրա համար վիճել: Սակայն գրաքննությունը արվեստի նկատմամբ մոտեցում չէ»,- նշել է Միրոնովը:
Այս թեմայով այլ հղումներ-1
Այս թեմայով այլ հղումներ-2
Խոսքը եղել է այն մասին, որ վերջին շրջանում Ուչիտելի ղեկավարած «Ռոկ» կինոստուդիան պարբերաբար ուշադրության կենտրոնում է հայտնվում ռուսական վերջին ցարի սիրո մասին պատմող աղմկահարույց ֆիլմի շուրջ ընթացող խոսակցությունների պատճառով նաև՝ ենթարկվում է ստուգումների պետական տարբեր կազմակերպությունների կողմից:
«Ցանկացած մեկ այլ երկիր կհպարտանար, որ իր կայսեր մասին նկարահանվել է լիրիկական պատմություն, որտեղ կա դրամատուրգիա, պատանեկան հրապուրվածություն, առաքելության և ընտրության թեմա»,- նշել է Միրոնովը և ընդգծել, որ իր կարծիքով արվեստագետը իրավունք ունի պատմել յուրաքանչյուր մարդու կյանքի մասին, մանավանդ, որ Նիկոլայ 2-րդը սրբադասվել է մահից հետո: Ըստ նրա, հենց դա էլ առավել հետաքրքրական պետք է լիներ եկեղեցու ներկայացուցիչների համար, քանի որ այս պատմությունը ցույց է տալիս, թե որքան փշոտ է ճանապարհը սրբերի համար:
Խոսելով Ուչիտելի ու նրա ստեղծած ֆիլմի մասին, որը դեռ որևէ մեկը չի տեսել, Միրոնովը արդեն ամիսներ շարունակվող հալածանքները չի համարում ֆիլմի գովազդման ինչ-որ եղանակ: Նա Ուչիտելին համարում է ռուսական այսօրվա կինեմատոգրաֆիայի դասական, և կարծում է, որ երկիրը հայտնվել է ոչ պրոֆեսիոնալիզմի և անգրագիտության ժամանակների մեջ:
Լինելով այս օրերին Սոչի քաղաքում ընթացող «Կինոտավր» համառուսական կինոփառատոնի մրցույթի ժյուրիի նախագահը, Միրոնովը նաև խիստ գնահատականներով դժգոհել է երիտասարդ կինեմատոգրաֆիստների սերնդից, որը, ըստ նրա ոչ արհեստավարրժություններ է իրեն թույլ տալիս, «քանի որ անժամանակներ են....»:
Ասենք, որ Միրոնովը նույնպես հանդես է գալիս «Մաթիլդա» ֆիլմում: Նա ափսոսանք է հայտնել այդ ժապավենի շուրջ ստեղծված աղմուկի համար: Ըստ նրա ,գործը շատ ավելի կշահեր, եթե այսպիսի ծավալուն խոսակցություններ ընթանային ստեղծագործության գեղարվեստական կողմերի շուրջ, այն մասին, թե ինչպես է ռեժիսորը մոտեցել իր ֆիլմում սիրո, ամուսնության, պարտականնությունների, իշխանության և ազատության թեմաներին:
«Արվեստագետները ինքնարտահայտվում Են այնպես, ինչպես տեսնում են աշխարհը տվյալ պահին, նրանք մեկնաբանում են, խոսում են այս աշխարհի մասին այնպես, ինչպես ընկալում են և մենք կարող ենք դրա համար վիճել: Սակայն գրաքննությունը արվեստի նկատմամբ մոտեցում չէ»,- նշել է Միրոնովը:
Այս թեմայով այլ հղումներ-1
Այս թեմայով այլ հղումներ-2