Գոյություն չունեցողը նույնպես կարող է դառնալ լուսանկարչական արվեստի օբյեկտ05.03.2018
Լոնդոնի «Թայթ մոդեռն» ցուցասրահում բացվել է «Լույսի ձևը: Լուսանկարչության և աբստրակտ արվեստի 100 տարին» վերտառությամբ: Այս ցուցադրանքը գեղարվեստական աբստրահարման յուրահատուկ հետազոտություն է՝ սկսած 1910թ.-ից մինչև մեր օրերը: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «tvkultura.ru»-ին:
Ցուցահանդեսի 12 դահլիճներում ներկայացված են աշխատանքնր, որոնք ապացուցում են, որ իրականության մեջ գոյություն չունեցողը նույնպես կարող է դառնալ լուսանկարչական արվեստի օբյեկտի: 20-րդ դարի առաջին տասնամյակի շատ լուսանկարներ ստեղծվել են նույնիսկ առանց լուսանկարչական խցիկի:
Ժամանակակից լուսանկարիչները նույնպես սիրում են փորձարարություններ անել: Նրանք օգտագործում են քիմիական նյութեր, ներկ, վերատպություն, կրկնակի սկանավորում: Դարի ընթացքում լուսանկարչությունը և աբստրակտ արվեստը ազդել են ոչ միայն համաշխարհային մշակույթի, այլև միմյանց վրա: Հենց այդ փոխկապակցվածությունն էլ ցուցադրանքի գլխավոր գաղափարն է:
«Մենք ի մի ենք բերել հսկայական քանակության աշխատանքներ, մոտ 350: Սա բացառիկ հնարավորություն է հետևելու վերացական լուսանկարչության փոխկապակցվածությունը վերացական արվեստի այլ տեսակների հետ: Մենք հուսով ենք, որ այցելուները, որոնք սովոր են ընդունել լուսանկարչությունը որպես իրականության արտացոլք, կտեսնեն, որ այն կարող է լինել բոլորովին այլ»,- ասել է ցուցահանդեսի համակարգող Սարա Ալլենը:
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի:
Լոնդոնի «Թայթ մոդեռն» ցուցասրահում բացվել է «Լույսի ձևը: Լուսանկարչության և աբստրակտ արվեստի 100 տարին» վերտառությամբ: Այս ցուցադրանքը գեղարվեստական աբստրահարման յուրահատուկ հետազոտություն է՝ սկսած 1910թ.-ից մինչև մեր օրերը: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «tvkultura.ru»-ին:
Ցուցահանդեսի 12 դահլիճներում ներկայացված են աշխատանքնր, որոնք ապացուցում են, որ իրականության մեջ գոյություն չունեցողը նույնպես կարող է դառնալ լուսանկարչական արվեստի օբյեկտի: 20-րդ դարի առաջին տասնամյակի շատ լուսանկարներ ստեղծվել են նույնիսկ առանց լուսանկարչական խցիկի:
Ժամանակակից լուսանկարիչները նույնպես սիրում են փորձարարություններ անել: Նրանք օգտագործում են քիմիական նյութեր, ներկ, վերատպություն, կրկնակի սկանավորում: Դարի ընթացքում լուսանկարչությունը և աբստրակտ արվեստը ազդել են ոչ միայն համաշխարհային մշակույթի, այլև միմյանց վրա: Հենց այդ փոխկապակցվածությունն էլ ցուցադրանքի գլխավոր գաղափարն է:
«Մենք ի մի ենք բերել հսկայական քանակության աշխատանքներ, մոտ 350: Սա բացառիկ հնարավորություն է հետևելու վերացական լուսանկարչության փոխկապակցվածությունը վերացական արվեստի այլ տեսակների հետ: Մենք հուսով ենք, որ այցելուները, որոնք սովոր են ընդունել լուսանկարչությունը որպես իրականության արտացոլք, կտեսնեն, որ այն կարող է լինել բոլորովին այլ»,- ասել է ցուցահանդեսի համակարգող Սարա Ալլենը:
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի: