Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Առաջին իսկ օրից կսկսեն գովազդի միջոցով դրամ աշխատել

10.04.2017


Ռուսական «Գազպրոմ-Մեդիան» շուտով պաշտոնապես կհայտարարի հեռուստատեսային ժամանցային «Սուպեր» հեռուստալիքի ստեղծման մասին, որը եթեր կհեռարձակվի 2018թ.-ի հունվարի 1-ից: Այդ մասին «vedomosti.ru»-ի տեղեկատվությունը փոխանցում է «taglur.am»-ը:

Թե ում և ինչ չափի ներդրումներով է նոր դաշնային հեռուստաալիքը գործելու չի բացահայտվում, սակայն հեռուստալիքի նախաձեռնողները ասել են, որ նոյեմբերին գովազդատուների համար կանցկացնեն շնորհանդես և հույս ունեն, որ եթեր դուրս գալու առաջին իսկ օրից կսկսեն գովազդի միջոցով դրամ աշխատել:

«Սուպեր» ժամանցային ալիքը կհասցեագրվի ընտանիքներին, իսկ տարիքային առումով բնակչության 14-44 տարեկան հատվածին: Գազպրոմ-մեդիայի ներկայացուցիչը մեկնաբանել է, որ հենց այդ լսարանի հետ հաղորդակցվելու համար են իրենց եթերային ժամանակը վաճառելու գովազդատուներին:

Հիշեցնենք, որ այսօր «Գազպրոմ-Մեդիան» ունի 6 ժամանցային հեռուստատեսային ալիքներ՝ ТНТ, «ТВ 3», ТНТ 4, «Пятница» և «2x2»:
    Դիտվել է 279 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249